fredag 6 februari 2009

Fredag

Jaha , idag har man varit hemma med barnen (Magsjuka i huset).
Firade Isabelle lite på morgonen innan Louise gick till jobbet.
Hon älskade sina färger och målade som en tok , hon visade stolt upp varje målning .
Senare på dagen kom Gudmor Therese och farbror Sebbe med present.
Vi fikade och tjötade på i några timmar , var väldigt trevligt.
Nu sitter man här med ett glas rött och tar det lugnt.
Barnen ligger just nu och lyssnar på saga.
Matte the rocker ringde innan och ville vi skulle dra på U21 EM i Halmstad den 21 Juni.
Är match mellan England -Tyskland, det tackar man absolut inte nej till.
Jag o Matte borde få jobb på tv-sporten , vi kan diskutera minst lika bra som Wikegård (Iallfall efter en platta öl )
Annars riktar jag ett tack till dig Matte för att du är ett sånt bra bollplank när huvudet e fyllt av tankar, du ställer alltid upp och lyssnar på all skit som kommer ur mig.
Cheers för det mate.

Nu ska jag dricka mig lite mera vin och mysa med Louise denna vackra varelse som jag har lyckan att få somna bredvid.

Ha det tills nästa gång !!!

1 kommentar:

  1. Tack! Men den 21 Juni , är det fan ingen match, vi åker ner den 22 istället. Annars kanske Hbk möter äckel gnaget eller något liknande.
    Ps That´s what friends are for, mesig låt men sann text.

    SvaraRadera