lördag 21 mars 2009

10 dagar Jobb 10 dagar fritt.

Jaha nu sitter man vid internet igen efter ett ganska långt uppehåll.

Varit uppe i Sthlm och jobbat, ett projekt på Ekerö.

Vanligtvis har jag tillgång till nätet där uppe via en laptop.

Men givetvis kraschade den pga troligt virus.

Men nu är man hemma igen hos sin underbara familj efter 10 dagars slit.

Saknaden efter dom är väldigt stor när jag jobbar på detta sättet, men belöningen får jag sen under mina 10 dagars ledighet.

Jobbet på Ekerö går framåt som planerat, och denna gången har jag sett till att jag kommer va ledig nån dag när Härliga Djurgårn lirar på stadion.

Så finns det några ölsugna 08:or som vill gå på fotbollen med en gammal postorder supporter så vråla till!!.

Annars så är det maskerad idag som syrran och hennes kamrater arrangerat, låter jättekul men tyvärr så finns inte energin i mig för att festa idag iom att jag kom hem igår kväll.

Idag blir det bara lugn och ro , så jag kan landa igen och bara umgås med familjen och krama dom så mycket jag bara kan.



Kurva kurva som polackerna säger ^^ /Jimmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar