söndag 5 april 2009

4 dagar kvar...

Jaha nu sitter man vid laptopen med en kall i Årsta igen.
Saknar min underbara Louise och mina små änglar , Jossan och Isabelle.
Varit 6 hårda dagar hittills, med mycket tyngt arbete och ett trasigt knä.
Men nu ser jag bara fram emot hemresan och Louise varma famn.
Imorgon så har Underbara Djurgårn premiär i Allsvenskan.
Får verkligen hoppas dom tvålar till Örebro.
Men nu ska jag ta o slappa lite för att sen sova som en gris, för att sen jobba som ett djur igen =P

Hata hata hata AIK!!!!!

6 kommentarer:

  1. Längtar me till din härliga famn =)
    Mycket mys blir det när du kommer hem ;)

    SvaraRadera
  2. Heja Djurgården 0-6 mot Gbg...

    SvaraRadera
  3. Stockholms Stolthet tog andra vinsten av två möjliga igår!

    Men Djurgården? 0-6??? Nästan så man tycker synd om dom... ;)

    SvaraRadera
  4. Sen när e Solna Stockholm om jag får fråga???

    SvaraRadera
  5. Hm.. det är ungefär som att säga att "Bananen" inte tillhör Smålandstenar.

    Gefle är ganska bra dom också ?? hehe... ;)

    SvaraRadera
  6. Som Skeppshult Johan ^^
    När ska äckel gnaget lära sig spela matcher som inte slutar 1-0 1-1 eller 0-1

    Tråkiga AIK!!!!!

    SvaraRadera