onsdag 22 april 2009

Derby...

Jaha i måndags fick man äntligen sitta med Steffe och Nisse och kolla på Djurgårn igen, Nisses flickvän var också med .
Dagen började med att jag snackade med Nisse och vi kom fram till att vi skulle mötas utanför ingågnen till Råsunda, iom att både Nisse och Steffe jobbade sent.
Själv satt man i lägenheten i Årsta och kände att man hade tråkigt.
En slump gjorde att jag bestämde mig för att ringe en gammal Cs polare som bor här i Sthlm.
Vi snackade lite och kom fram till att vi skulle mötas på puben Östra vid KTH.
Kom dit vid 16:30 snåret och mötte upp Rajje.
Vi satt och snackade och drack en del alkoholhaltiga drycker i över 2 timmar.
Var kanon trevligt !!!
Fick även besök vid bordet av ägarinnan till puben Östra, Berit.
Hon är i mina ögon en Djurgårds legend och all respekt till henne och allt engagemang hon lägger på Djurgårn och deras supportrar.
Efter detta blev det buss till Råsunda, polisen var snäll och eskorterade oss hela vägen ^^.
Matchen i sig var tyvärr skit, bägge lagen visade att dom inte kan spela fotboll just nu.
Nu blev det så att Bajen hade en spelare som kunde göra mål så dom vann =(.
Men allt som allt hade jag en kanontrevlig dag, så ska inte klaga.
Skitkul och träffa alla killarna här uppe!!!


DIF FÖR EVIGT TROGEN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar